მედიაწიგნიერების ჰაბი
მედიაწიგნიერების განმარტება
მედიაწიგნიერების უნივერსალური განმარტება არ არსებობს. თუმცა, გაერთიანებული ერების განათლების, მეცნიერებისა და კულტურის ორგანიზაცია (UNESCO) მედია და ინფორმაციულ წიგნიერებას განსაზღვრავს, როგორც მედიაპროდუქტზე წვდომის, მისი ანალიზის, კრიტიკული შეფასების, შექმნისა და გავრცელებისათვის საჭირო ცოდნის, უნარების, დამოკიდებულებების, კომპეტენციებისა და ჩვევების ერთობლიობას.
მედიაწიგნიერების ჰაბის მიზანია:
◊ |
შექმნას საერთო სივრცე საქართველოში მედიაწიგნიერების მიმართულებით მომუშავე ყველა ორგანიზაციისა თუ უწყებისთვის |
◊ |
საზოგადოებას შესთავაზოს წვდომა მუდმივად განახლებად სასწავლო, საგანმანათლებლო და საინტერესო რესურსებზე |
◊ |
გააცნოს მედიაწიგნიერების მიმართულებით საქართველოში მიმდინარე ყველა სიახლე და პროექტი |
◊ |
აამაღლოს საზოგადოებაში ცნობიერების დონე მედიაწიგნიერების შესახებ. |