ავტორიზაცია
  • 4-11 წლის
  • 12-18 წლის
მოზარდების კატეგორია

ინტერნეტში გონივრულად მოქცევის წესები

კარგი და ცუდი ამბები სწრაფად ვრცელდება ინტერნეტში. შედეგად, შესაძლოა, რთულ სიტუაციებში აღმოვჩნდეთ, რასაც ხანგრძლივი შედეგები მოჰყვება. ისწავლეთ, რა და როგორ გაუზიართ უცნობებსა და ნაცნობებს ონლაინ სივრცეში:
კარგი და ცუდი ამბები სწრაფად ვრცელდება ინტერნეტში. შედეგად, შესაძლოა, რთულ სიტუაციებში აღმოვჩნდეთ, რასაც ხანგრძლივი შედეგები მოჰყვება. ისწავლეთ, რა და როგორ გაუზიართ უცნობებსა და ნაცნობებს ონლაინ სივრცეში:

როგორ ამოვიცნოთ ყალბი ახალი ამბები

როდესაც ახალ ამბებს კითხულობთ: 1. შეჩერდით; 2. გადაამოწმეთ; 3. დარწმუნდით; 4. გადაწყვიტეთ.
როდესაც ახალ ამბებს კითხულობთ: 1. შეჩერდით; 2. გადაამოწმეთ; 3. დარწმუნდით; 4. გადაწყვიტეთ.

როგორია კარგი ონლაინ მეგობარი?

არავინ არის სრულყოფილი და სრულიად ბუნებრივია შეცდომების დაშვება, ან კონფლიქტურ სიტუაციაში მოხვედრა. თუმცა შეცდომა არ უნდა იყოს მეგობრობის დასასრული. არსებობს ძალიან მარტივი რამ, რისი გაკეთებაც შეგიძლიათ სიტუაციის გამოსასწორებლად.
არავინ არის სრულყოფილი და სრულიად ბუნებრივია შეცდომების დაშვება, ან კონფლიქტურ სიტუაციაში მოხვედრა. თუმცა შეცდომა არ უნდა იყოს მეგობრობის დასასრული. არსებობს ძალიან მარტივი რამ, რისი გაკეთებაც შეგიძლიათ სიტუაციის გამოსასწორებლად.

ონლაინ აპლიკაციები

ოდესმე დაფიქრებულხართ იმაზე, თუ რომელი აპლიკაციის ჩამოტვირთვა არის უფასო? რას ნიშნავს ფასიანი აპლიკაციები?
ოდესმე დაფიქრებულხართ იმაზე, თუ რომელი აპლიკაციის ჩამოტვირთვა არის უფასო? რას ნიშნავს ფასიანი აპლიკაციები?

ვიდეო ჩეტები და ვიდეოთვალი

ლაივ ვიდეო ჩეტები და სტრიმინგი ძალიან აქტუალური საშუალება გახდა  იმისთვის, რომ ადამიანებმა ერთმანეთთან დაამყარონ კომუნიკაცია, გაუზიარონ იდეები და გამოცდილებები ონლაინ სივრცეში.
ლაივ ვიდეო ჩეტები და სტრიმინგი ძალიან აქტუალური საშუალება გახდა  იმისთვის, რომ ადამიანებმა ერთმანეთთან დაამყარონ კომუნიკაცია, გაუზიარონ იდეები და გამოცდილებები ონლაინ სივრცეში.

როგორ აღმოვაჩინოთ ყალბი ინფორმაცია?

21-ე საუკუნეში საკმაოდ ხშირად ვხვდებით სოციალურ თუ ტრადიციულ მედიაშ გავრცელებულ ყალბ ინფორმაციას. ჩვენი, როგორც მომხმარებლების, დანიშნულებაა შეგვეძლოს ყალბი და ნამდვილი ინფორმაციის ერთმანეთისგან გარჩევა.
21-ე საუკუნეში საკმაოდ ხშირად ვხვდებით სოციალურ თუ ტრადიციულ მედიაშ გავრცელებულ ყალბ ინფორმაციას. ჩვენი, როგორც მომხმარებლების, დანიშნულებაა შეგვეძლოს ყალბი და ნამდვილი ინფორმაციის ერთმანეთისგან გარჩევა.