რატომ უნდა ვასწავლოთ მედიაწიგნიერება სკოლებში?

უპრეცედენტო ტექნოლოგიურმა განვითარებამ, საინფორმაციო არხების მრავალფეროვნებამ და ინფორმაციის უწყვეტმა ნაკადმა, მედიაწიგნიერების, როგორც კრიტიკულად მნიშვნელოვანი უნარის არსებობის საჭიროება ახალგაზრდებში და სასკოლო საზოგადოებაში კიდევ უფრო გამოკვეთა.
უპრეცედენტო ტექნოლოგიურმა განვითარებამ, საინფორმაციო არხების მრავალფეროვნებამ და ინფორმაციის უწყვეტმა ნაკადმა, მედიაწიგნიერების, როგორც კრიტიკულად მნიშვნელოვანი უნარის არსებობის საჭიროება ახალგაზრდებში და სასკოლო საზოგადოებაში კიდევ უფრო გამოკვეთა.

ციფრული მოქალაქეობა საქართველოს საგანმანათლებლო სფეროში

„მედიაწიგნიერების განათლების ჟურნალში“ გამოქვეყნდა რეცენზირებული სტატია “ციფრული მოქალაქეობის განათლება: ქართული სასკოლო საზოგადოების კონცეფციის, თვითგაცხადებული კომპეტენციების და პრაქტიკის აღქმა“.
„მედიაწიგნიერების განათლების ჟურნალში“ გამოქვეყნდა რეცენზირებული სტატია “ციფრული მოქალაქეობის განათლება: ქართული სასკოლო საზოგადოების კონცეფციის, თვითგაცხადებული კომპეტენციების და პრაქტიკის აღქმა“.

მედიაწიგნიერების განათლების პრინციპები

მედიაწიგნიერება განიმარტება, როგორც ინფორმაციაზე წვდომის, ანალიზის, შეფასების, შექმნისა და მოქმედების შესაძლებლობა, ნებისმიერი ტიპის საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით.
მედიაწიგნიერება განიმარტება, როგორც ინფორმაციაზე წვდომის, ანალიზის, შეფასების, შექმნისა და მოქმედების შესაძლებლობა, ნებისმიერი ტიპის საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით.

ფილმების როლი მედიაწიგნიერების განათლებაში

ინტერნეტის პოპულარობის ზრდასთან ერთად, ადამიანები ყოველდღიურად იღებენ გამიზნულად ან გაუაზრებლად არასწორად წარმოდგენილ ინფორმაციას.
ინტერნეტის პოპულარობის ზრდასთან ერთად, ადამიანები ყოველდღიურად იღებენ გამიზნულად ან გაუაზრებლად არასწორად წარმოდგენილ ინფორმაციას.

ციფრული დილემა, როგორც სასწავლო ინსტრუმენტი

ციფრული დილემა ეწოდება რთულ სიტუაციას, რომელსაც ცხადი ჭეშმარიტი ან მცდარი პასუხი არ აქვს.
ციფრული დილემა ეწოდება რთულ სიტუაციას, რომელსაც ცხადი ჭეშმარიტი ან მცდარი პასუხი არ აქვს.

მედიაწიგნიერება და გაეროს მდგრადი განვითარების მიზნები

თანამედროვე სამყაროში, რომელიც ინფორმაციის მიმოცვლის სწრაფი ტემპით ხასიათდება, მედიაწიგნიერება კრიტიკული აზროვნების განვითარების მძლავრი ინსტრუმენტია, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია მდგრადი განვითარების მიზნების (SDGs) კონტექსტში.
თანამედროვე სამყაროში, რომელიც ინფორმაციის მიმოცვლის სწრაფი ტემპით ხასიათდება, მედიაწიგნიერება კრიტიკული აზროვნების განვითარების მძლავრი ინსტრუმენტია, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია მდგრადი განვითარების მიზნების (SDGs) კონტექსტში.