
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბში, სტარტაპერებისთვის სემინარი “მარკეტინგს მიღმა” ჩატარდა. შეხვედრას მარკეტერი გიორგი გოგეშვილი უძღვებოდა, რომელმაც მონაწილეებს სტარტაპის დახვეწისა და განვითარების მიმართულებით, საკუთარი გამოცდილება გაუზიარა.
სემინარი მოიცავდა სტარტაპერებისთვის მნიშვნელოვან და აქტუალურ თემებს, კერძოდ: წესები და სტრატეგიები, რომელთა არცოდნასაც ათიდან ცხრა სტარტაპი ეწირება; სხვაობა კარგ და წარმატებულ სტარტაპერს შორის; მომხმარებლის როლი და ბიზნეს-გეგმა თანამედროვე სამყაროში.
შეგახსენებთ, რომ სტარტაპერების ხელშეწყობის მიზნით, მედიალაბი უკვე მეხუთე წელია მნიშვნელოვან ლექციებსა და სემინარებს ატარებს.
მეტი ამ კატეგორიიდან

ComCom-მა სოხუმის უნივერსიტეტის სტუდენტები მედიაწიგნიერებაში გადაამზადა
28 დღის წინ

ComCom-ის „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამას“ სენაკში 400 ბენეფიციარი ჰყავს
30 დღის წინ

ComCom-მა მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების შესახებ მასწავლებელთა კონფერენცია გამართა
52 დღის წინ

215 მონაწილე და 3 გამარჯვებული - ComCom-მა „ნამდვილი თუ მოგონილი“ მეთორმეტედ ჩაატარა
59 დღის წინ